Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. június 17., szerda

Ovi és Eu-s kártya, valamint kontroll hajnalban+ Anyunak nem mellékesen szülinapja volt


Sűrű nap volt az tuti. Reggel hétkor már a Madarászba kezdtünk kukac kontrollon. Minden ok, gyönyörű mehet nyaralni:):):) Pénzt adtam, ez van. Végülis az eredmény az jó. Már két méterre is pisil ha kell.
Aztán felvittem őket Csilláékhoz, mert én is dokihoz mentem, bár sajna én nem kaptam jó híreket. Nyaralás után újabb beavatkozás:(

Ezek után rohanás az oviba a jelválasztásra és ismerkedésre
. Ákom saját maga a kiflit választotta. Aztán Réka behisztizett, majd Ákom elunta hiszen ő születése oda jár oda, így neki ez nem volt non-plus ultra.
Utána be a bölcsibe, ahol mindenki büszkén mutogatta a jelét, hiszen mindhárom oviba ma volt a jelválasztás.

Miután mindkét gyermekem a helyén volt elmentem EU-s kártyát csináltatni, amiről ma szereztem tudomást:O

Szóval eddig ugye, ha valami van, kint kifizeted, egy nagy rakat pénz, majd nyaralás után itthon valamikor visszakapod egy részét. Na de ! Ha tudod hogy van ez az Eu kártya, megcsináltatod, és NEM FIZETSZ. Kód alapján a két ország lerendezi. És miért nem tudják az emberek? Názse hogy ne az állam fizessen.
De jó sokan tudják ám! Ma csak 130-an csináltattak míg ott voltunk Eu kártyát. A nagy válságban:)
Egy évre adják, utána újra hosszabítasz.
Hol? Pesten a Teve utcai OEP, hamár sorra kerülsz egész 5 perc és kezedben a kártya.
Remélem sokaknak segítség az infó.

Valamint leköszönnénk, holnapután már nyaralunk!

3 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

:) Fiatalabb az anyukád ;) , mint az enyém :-P
A kukinak örülünk :) Jó lesz az még valamire :-D
Puszi

JuditAu írta...

Jó nyaralást, vigyázzatok magatokra!!!

kata írta...

Jó nyaralást (mi vasárnap megyünk) és kösz az infót, remélem, ha egyszer külföldön nyaralunk nem felejtem el! :)
Anyudnak, a szerkesztő helyettesnek boldog szülinapot és remélem nyaralás után te is jó híreket hozol a korházból!
Pussz: Kata