Ójatiktak

Indulás!

Ákom kidőlt:)

Este már a tengerben:)

11.20-ra kellett a reptérre érni, a gép 13.30-kor indult. Ákomka délfelé átesett a holtponton, szerencsére a csekkolással annyira elment az idő, hogy a tranzitba csak 20 percet voltunk. Persze Ákom irkusz ott is folytatódott, de méregdrága órák nézegetésével le lehetett szerelni.A repülőút klassz volt, bár egy kicsit hangos:o Némely magyar csapat már csekkolás alatt leitta magát:O
Szerencsére Ákomot ez nem zavarta, és aludt vagy másfél órát.

Görög idő szerint 17 órakor szállt le a gép. A transzferbusz 30 perc alatt a szállodánál volt. Kolympia tartományban.
A szállodába welcome drink, stb. Sok magyar jött oda, hiszen később tudtuk meg ez Dino klubbos hotel. Kvázi: kihelyezett magyar animátorok gondoskodtak, arról hogy minden gyerek jól érezze magát. És ez így is volt:)
Szobát jó nagyont kaptunk, valamint a gyerekek egy pólót és egy nacit na meg egy sapit:) Kilátás a tengerrre, de nem nagyon nézegettük, hanem mentünk a tengerpartra ami a szálloda területén volt:)
Ákom és Réka és persze a többi gyerek is rögtön fürdött:) Aztán volt egy kis Twist a Mamival, majd aludni mentünk.

Második nap a szálloda területén voltunk, hol a parton hol a medencéknél.Réka az animátorokkal játszott délután,minigolf verseny volt.este Ákom hamar kidőlt, mi mini-discóztunk, és még kabarét néztünk vagy éjfélig. A kabarét a két magyar, a három francia és az egy szlovák animáror adta elő, rég nevettem ennyit:)
Mami morgolódott is amikor felértünk mert másnap egész napos szigettúrára indultunk.Bizony igaza volt, hamar eljött a reggel:O