Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. június 11., csütörtök

off még mindig

Rájöttem, az én problémám az, hogy nem 36 órából áll egy nap. Megint szervezek, szervezek. Megvolt az útlevél hosszabbítás, holnap én megyek dokihoz, aztán a gyerekeket viszem dokihoz / Ákom fütyi, Rékának a torkát nézik/ Aztán búcsuztató, ahová Ákomkát is visszük. Egyébként abszolút otthonosan mozog már most az oviba.
Ma megnyírunk azért vagy hat kutyát,, nehogy unalmas legyen a délután. Emi nemsoká befut. Rékát elhoztuk az oviból, elmentünk családi ebédre.
Valakik kérdezték, hogy mit kap a gyerek a ballagásra.Hát én egy egy Audira vagy mercire gondoltam, mégis csak kijárta az ovit. Na ilyen hülye kérdést.Nem is
értem:@ Bölcsit ha elvégzi szerintetek elég egy lesz egy A8-as?
Bármin csodálkozzam, a másik csoportba némely gyerek már most Ipoddal jön-megy.

Folyt.köv, most irány a melóóóó!

1 megjegyzés:

Edit írta...

ó, igen...
Mikor unokaöcsim "ballagott" az oviból 2007-ben, a szülők úgy viselkedtek, mintha iskolás ballagás lenne (na mondjuk az ovónők is... a gyerekek körbejárták az ovit.... durva volt)
Na némelyik gyerekre annyi virágot aggattak, hogy ki se látszott szegénykém... Mi unokaöcsémnek 3 szál virágot adtunk, hogy ne szólják meg a többiek... De voltak hatalmas rózsacsokrok, plüsscsokrok, stb.. mintha értené a gyerek - 40 fok melegben....
Volt olyan, aki hatalmas partit csapott, teljes rokonságot felvonultatva.... Mi szépen megebédeltünk otthon....
Szerintem inkább házat vegyetek neki kapásból..:-))
(középiskolában volt olyan osztálytársam, aki azt kapott a szüleitől, meg autót - sikeres érettségi után.. na de az érettségi, és nem ovi......)
Pussz
Edit és Gergő