Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. április 10., péntek

."vége van már a hétnek..."

Húúú de vártam. Legfrissebb hír: Végre van egy olyan két órás film, amit Ákomka többször is megnéz. Melyik az? Hát a bölcsibe készült dvd:):):) Korunk vállalkozói készítették, egy délelőtt összevágva, 3000 pénzért. Most látom megérte. Ákomka ül, nézi, kommentel. Édes........

Szobatisztaságton túl is vagyunk, már a délutáni alváshoz sem kell pelus.
Hajmosás mizéria még tart, lehet hogy elegem lesz és nullás gép lesz a vége.

Réka jól van, édi nő mint a gomba és eszesedik.Egyik nap a cukrászdánál összefutottunk az egyik barátjával. Ákomnak vissza kellett menni kezet mosni, mentem vele. Réka már indult volna a játszira, mert nagyon közel van, de mondtam hogy várjon meg, maradjon a táskám mellett. Jövünk ki a mosdóból, erre látom hogy a padon van a cuccom, és a kissrác vigyázba áll. Réka pedig fára mászott. Probléma megoldó képessége ötös!:)

Húsvét ügyben tartottam magam, nem vettem még öt kacatot, hanem felállítattam a hintát a telken és vasárnap ebéd után előbb oda megyek, és eldugom a csokikat, aztán indulhat a keresés.

Mindenkinek Kellemes Húsvéti Ünnepeket Kívánunk!

Ákom-bákom berkenye,
szagos húsvét reggele
Leöntjük a virágot
visszük már a kalácsot.

2 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

NEKTEK IS KELLEMES,BOLDOG HÚSVÉTOT!:)
Millió puszika!!!

Bogár és Gerti írta...

:) Köszönjük a verset :)
Ti meg ne szabatkozzatok... mi is rohanunk...általában az idő nyeri a versenyt :S ...
puszi