Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. április 28., kedd

Szombat, vasárnap, hétfő

Szombaton "kötelező" autómosóba voltunk, délután pedig a fülészeten. Aztán Ákom Anyummal maradt, mi pedig Rékával és Apával na meg a kutyával a telekre mentünk. Totál megcsináltuk a felső szintet, nagyon jó lett.

Vasárnap délelőtt pedig elmentünk a vonat kiállításra. Jó volt, aranyosan kis vasutaztak, kipróbáltak játékokat, én is néztem pár értelmes dolgok ha majd aktuális lesz.
Délután csendes itthonlét volt, a hűtő valamiért elengedte magát így muszáj volt leolvasztani:@
















Hétfőn Réka elsumákolta az edzést, így Ábelékkel voltunk az iskolába, mert vártuk Emmát, így Réka leendő tanító nénijével tudtam beszélgetni. Aranyos.
Aztán össznépi cukrászda, majd feljöttünk elintézni a lakást:) Mármint szétszedni:)
Mivel éjszakánként majd meg fagyok és már meg is vagyok fázva, így elindultam aláírásokat gyűjteni. Két lakásba jártam, mert nemsokára meg kell szavazni a fűtés korszerűsítést és ez a téma. Így egy óra alatt lett két aláírásom, ami klassz de az éjjelt nem akartam ezzel tölteni, így feladtam.
Holnap az oviba Anyák napi ünnepség lesz, ahová Réka Anyumat is meghívta. Délután pedig Suli-Gála, oda pedig Emivel mennek.
Én csendesen dolgozni fogok:)
Ákomka bölcsizik, nagyon szeret menni, minden rendben vele. Ma Apát kérte hogy menjen érte.
Lassan az én melóm is összeáll, így remélhetőleg lesz időm másokhoz is benézni, mint a régi szép időben:)





Nincsenek megjegyzések: