Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. április 24., péntek

Hétköznapok

Szerds: reggel leadtam mindkét gyermekemet, majd fodrászhoz, onnan pedig dolgozni mentem. Egyfele átrendeztem a napomat, és gondoltam Rékának jólesne egy csajos nap így elmentünk az Aquaword-be megint.
Belőtt séró, új fürdőruci, egész megvoltam magam elégedve. Mígnem a Réka a hegyi csúszdához rohant, ahonnan visszadobta a srác, hogy csak Anyukáddal csúszhatsz.
Belőtt séróm élt 3 órát.:):):)

Aztán csak csúsztunk és csúsztunk. Csúsztunk itt, csúsztunk ott. Jó volt, negyed nyolckor indultunk haza.














Csütörtökön Apával együtt beirattuk elsőszülöttünket az iskolába. Mi tagadás, kissé meghatódva vettük tudomásul hogy négy hónap és a nemrég született kisboszi suliba megy:O:O:O
Szülői értekezlet júni elején, tanszervásárlással egybekötve. Kéttannyelvűbe felvették, és nyáron pedig eddzük magunkat a sulis kihívásokra:)
Ákom beiratkozása május első hete, bár mi csak papírt töltünk ki. Számoltunk az Óvónénikkkkel csak tesókból van már kilenc ismerős + vagy még öt. Nyilván a maradék 7 helyet szűrik./ Zsuzsi ez remélem választ ad a kérdésedre:) /
Délután klasszikus bölcsi, ovi majd cukrászdás, játszóterezés következett családilag.
Pénteken dolgoztam, majd homokozót vettem, aztán Apával ebédeltünk a kedvenc helyünkön és mentem vissza dolgozni estig.
Emi jött megint Ájonjával, nem tudom de jól ellehettek mert háromnegyed nyolcra értek haza. Volt partizás, cuki, játszi, Ábelék minden jó.
Ákom fütyiműtétjét is lassan meg kell ejteni:(
Most pedig ugrunk neki a hétvégének, reggel héttől már vagy négyszer vesztek össze:@



1 megjegyzés:

JuditAu írta...

Hát tudtok élni! :))) Na és új frizurád is lett? Vagy csak a régit állították helyre?
Fütyiműtéthez sok erőt, a a Madarászban tudok egy fütyi-szakértő dokibácsit, az nagyon aranyos, rendes, ha gondolod megadom a nevét.
Timinél is az első nap, mikor a suliba ment, hát... könnyes lett a szemem rendesen. :)
Úgy nőnek, mint a gomba, hihetetlen...