Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. április 11., szombat

szombati takarítás.....helyett






















Apa beteg, én pedig tegnap már kora reggel éreztem hogy nem lesz annak jó vége ha én itthon takarítgatok egész nap. Vasalás közen ki is pattant az isteni szikram Aquaworld! Bezony. Egész héten dolgoztam nem vágyom a radiátorok pucolására fogkefével, stb. Különben tisztaság van. A hűtőt sem húznám el, dettó sütő.












Így dobtunk egy Mc-s reggelit, aztán 8 perc alatt oda is értünhk. Én nem próbálkoztam a két és fél órás jeggyel ismerve Rékát hanem napijeggyel mentünk. Tény hogy nem olcsó. Vagy mégsem olyan drága? Titok felfedve ha valakit érdekel: egy felnőtt, két gyerek egész napra 10350ft.












Ami nekem feltűnt a Debreceni Aquaticummal szemben, hogy












1. nincs akkora pára






2. Tényleg lényegesebben több csúszda van






3. Kint is van gyerekgyerekmedence 29-30 fokos vízzel.












A gyerekrész az nagyon ott van. Medence négy csúszdával, és szegény elfáradt kölyköknek szárazföldi játszi minden jóval. Ott letanyáztunk, de pár óra múlva felfedeztük a kinti részt. Hát többet voltunk kint mint bent:)












És ha valaki azt gondolná húzós volt két gyerekkel, hát nem. Gyermekeim felülmúlták minden várakozásomat tulajdonképpen az volt a legnagyobb gondom hogy feküdjek hogy ne égessen a nap.



Az pedig rejtély miért van így széthúzva a szöveg:@


4 megjegyzés:

csombesz írta...

Hát ez szuper!
Mondjam azt, hogy legyen minden szombati takarítás elkerülő programotok ilyen jó!!!

Pussz: Kata

Bogár és Gerti írta...

S még én hittem, hogy csúcs húsvétot hoztam össze :-P ;)
Jó nem panaszkodom, de az egész napos talpalás helyett, ami ma is volt... jobb bírnék ringatózni.
Az ár... sajnos nem olyan sok tényleg, bár bevallom, nem marad ennyi a fizetésemből :S miután megjárom a póstát :-P
Áldott, békés ünnepet kívánunk!
Puszi

JuditAu írta...

Hú, tök jó lehet ez a park, sajna mikor eljöttünk, akkor még nem volt készen, pedig tök közel laktunk hozzá.
De tény, hogy ez ezerszer jobb program, mint a takarítás! A gyerekek meg tündériek! :)

Gabi írta...

Remek program.:)
Szkokán fiúk