Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2010. július 26., hétfő

Kórházba, de melyikbe is????

Reggel elindultunk Ákom összes papírjával a Madarászba. Első meglepi, a kórház előtt parkolóóra:o Oké, értem én, sokan ott parkoltak le, és mentek metróval tovább. De, ha épp a sebészetre megyek a gyerekkel / isten, ne adja/ nem jó aprót keresgélni, és visszacaplatni a kocsihoz.
Bent hidegzuhany, megnézték a lakcímkártyát, és közölték, hogy itt tl.képp szóba sem állnak velünk, csak az 5.,6., 13. kerületiekkel. Mondom, de itt csinálták az összes hallás vizsgálatot. Nem érdekes, két hete kiadták, hogy csak ezeket a kerületieket láthatják el. Én kértem elnézét, majd tovább indultunk. Útközben jött az infó, hogy a Budais csapat fele a Jánosba van, próbáljam meg. Pont ott volt az a Doki, megörültem. Igenám, de csak szeptember nyolcadikán vállalják a zsúfoltság miatt. Így hosszabbodik meg a nyári szünetünk 21 nappal, mivel csak 20.-a után mehet majd közösségbe.Felajánlották még a Telkit potom kétszázért, de ha komplikáció van nem ér oda a doki, csak egy óra alatt.Itt tartunk most, gyermekkórház ügyben, a 21.században Budapesten. Klassz!

1 megjegyzés:

Cilee írta...

Nem semmi... még támogatom az államat.
Azért ez durva... Mondjuk velünk meg Makó-Szeged viszonylatban csinálják ezt. Sose tudják, mivel hova kell menni, de a kettőszázas poén durva... Mondjuk rájöttem már, hogy ha pénzed van, akkor meggyógyítják a gyerekedet.