Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2010. július 13., kedd

Gyors helyzetjelentés.....

Szalad a nyár....
Réka kivégezte a két hetes UTE tábort. Vagy a tábor Rékát, nem is tudom. Az biztos, hogy érdklődött a szomszéd, hogy Réka hol van:) Mondom hogy itthon. Erre ő: De nem is hallani a hangját.. Nem bizony. Olyan fáradtan hoztuk el délutánonként, hogy tényleg hangja nem volt.
Jut eszembe, tanév vége, tehát bizi.Magatartás, szorgalom példás. A többi jól megfelelt, a tanító néni szerint ez a négyes és az ötös között van. torna kiváló.
Hát, mit mondjak. Válás után, heti három edzéssel szerintem így tökéletes.Konkrétan büszke vagyok rá.Vagyis mindenki büszke rá.De ez a két hét edzőtábor se volt pite.Mi napi 50 km-et vezettünk, szegény pedig reggelire egy kilométer futással kezdett.Viszont mentek múzeumba, moziba, étterembe, és mindenhova szigorúan gyalog- Szóval a tábor miatt is nagyon büszkék vagyunk rá.

Ákomkánk, miután összevonták az ovikat, de még nem volt ügyelet / persze hogy csak jogellenesen lehetett/ összeszedett egy tüszős mandulagyuszit. Miután pedig meggyógyult, kreált egy rosszullétet az oviba, szerintem jelezvén hogy itt a vége fuss el vége. tehát a hivatalos szünet előtt egy héttel be is fejeztük a Maci csoport kiscsoportját.
Van viszont sajna egy halaszthatalan dolog, az orrmandula kivétel. Augusztus elején sort is kerítünk rá. Annyira nem hall szegény, hogy katasztrófa:(

Eddig a tábor és az ovi miatt csak egy-egy napot nyaraltunk, hol az Aquába, hol a Velencei-tavon, hol a telken,hol a Római strandon, ahol idén tegnap voltunk először, és annyira meglepődtem, mert annyira kevesen voltak, hogy még ilyen üresnek nem is láttam.

Kitérnék egy kicsit, arra ami engem aggaszt. Szinte mindenhol szembeköszön a pénztelenség.Nyilván nem direkt nem strandolnak az emberek, és nyilván nem véletlenül nem lehet lépni a Velencei szabadstrandon, / akkor mi Balatonra indultunk, de marha nagy dugó lett a hetesen. csak azért írom le ezt, mert pont egy éve voltunk ugyanott/
Jut eszembe, múlt hét szombaton megnéztük a Shrek 4-et, kevesen voltak.Szeretném hinni, ilyenkor hogy persze nyaralnak az emberek, de tudom hogy nem.
Két hete a barátnőmmel voltam este moziba, szinte üres volt a Westend terasza.
Szóval mintha viharfelhő gyülekezne...

Idén külföldet mi is kihaggyjuk, a Tisza-tónál vettünk ki egy házat.:)
Holnap pedig indulunk!

2 megjegyzés:

Virág írta...

Rékára (is) büszkék lehettek, nagyon ügyes! :)
Én is azt hallottam a minap a tescoban, hogy minden sorban filléreken sakkoznak az emberek.
Én elindultam külföldön munkát keresni. Ez van, csesszemeg.

sedith írta...

Hát akkor szép nyaralást, szép időt, gyönyörű élményeket nektek!:)

Sajna, mindenütt ez van. És sok helyen, nemhoyg csökkentenék az árakat, még drágítanak is. Idén azt hiszem nálunk egyszerűen kimarad a többnapos nyaralás, majd bepótoljuk az egynapos kiruccanásokkal. Itt még az is a helyzet, hogy lehet egy balkáni nyaralás ugyanannyiba kerülne, mint az itthoni, csak az út kerülne valamivel többe. Az itteni árak, sajnos, nem a mi zsebünkhöz vannak szabva, hanem a külföldi turistákéhoz.