Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2010. július 25., vasárnap

Kórházba, de hova????????

Ákom orrmandula műtétje halaszthatatlanná vált. Van egy csomó vizsglati papírunk, ok de hova menjünk. Mi Óbudán a 3.kerületben lakunk. Volt a második kerületben a Budai Gyermekkórház, azt gyakorlatilag bezárták, ügyelet van csak ott. Szerintem az lett a veszte, hogy Rózsadomb közepén, gyönyörű panorámás, nagy telken van:(
Maradt volna a Madarász a vén öreg kórház ahova még gyerkkoromba én is jártam, és ahol még Réka orrmanduláitól megszabadultunk. Igen ám, de ott az orr-fül-gége osztályt összecsapták a Heimmel / gyakorlatilag az egész kórházat/, ott sincs már műtét. Az ottani dokik mentek a Heimbe, ahonnan pedig szép lassan eltűntek.Marad a János és a Heim. János egyértelműen kilőve, marad a Heim, viszont ott egy ismerős doki sincs.
A Madarászba még van orr-fül-gége vizsgálat úgymond, de beavatkozást ott nem végeznek. Ma beugrunk, hátha mondanak valami okosat.

Amúgy a napok rendesen mennek felettünk.Lehet, hogy azért érzem így, mert Ákom és Réka egyre jobban kijönnek egymással, nem tudom.
Az tény, hogy nemrég még a fejemet fogtam a hosszú szünet miatt, most viszont már csak egy hónap van.
Mg mindig tervbe van véve egy Balatoni nap, mert félreértések elkerülése végett, az utolsó pillanatba derült ki hogy nem mehetünk Csopakra, és Poroszlót tudta a párom gyorsan leszervezni.
Szerdán megyünk apai Nagyanyámhoz Pázmándra, igen ennyire vagyok lelkes, ez az évi kötelező megjelenés lesz. Aztán pénteken szeretném megnézni a párommal az Eredetet, sztem az nagyon jó lesz. Legalábbis a bemutatójából kiindulva, nem lehet rossz.Na meg az alapötlet, a tudatalatti...Szóval vágyom egy jó filmre.De lehet, hogy Zsuzsiék beelőznek, hívjál fel milyen volt!:)
Ákom bevan fizete nyáron az oviba, de nem megy. Beugrottam egyik nap a ruháiért, egy gyerek volt a csoportjából.
Rékánál nem bántam meg, hogy nem ment a napközis táborba, még túl élénkek az én napközis tábori élményeim.
Amúgy Mi jól vagunk, mint mindenki küzdünk a frank, és euró ugrásaival, persze függően attól, hogy Orbánék hogy nyilatkoznak.ÁÁÁ! Néha feltudnék robbanni.
Szépen írva a forintgyengüléssel.Lenne más dolgom is, mint ezen agyalni.

Csigánk lepetézett, tegnap én is, amikor cseréltem a földet, hogy mennyi kiscsigánk van:ODe édik így picin nagyon.Áraikat a kormány beszólásával határozom meg, darabja az épp aktuális forintgyengülés összege.:)

Szép napot mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: