Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2010. február 2., kedd

Szülői értekezlet vagy amit akartok.....

Mindig dillemába vagyok a szülőikkel. Az oviba célzottan nem mentem, vese mindenki rám a követ, de ötödik éve járok oda, és ismerem a szokásokat. Ja! és van egy Dóri aki megküldi a lényeget interneten.
Na jó, de a suli az más. Még ha hetente beszélek a Tanítónővel, és teljesen képbe vagyok és minden rendben van Rékával, akkor is.

Matiné volt a tegnapi. Az angol tanítónéni fejcsóválva jött be, hogy hát ő szeretne jó híreket mondani, de a gyerekekenek a cuccai összevissza vannak, nem fogadnak szót, nem mindig an megcsinálva a leckéjük.
Utána javasoltam az osztályfőnöknek egy webkamerás rendszert hogy a szülők a munkahelyükről fegyelmezni tudják a gyereket élőben a tanító néni helyett.
Igen, még ha Réka nem is abba az angol csoportba jár, furcsállom hogy az órai magatartásukat nem tudja kezelni az angol tanár.

Ezek után jött a kérdés hogy ki engedi el nyáron négy napra ottalvósba a gyereket, persze az angol tanító néni lesz az egyik felnőtt. Na jó ezen ironizáltam egy kicsit...

Különben a szokásos, nincsenek rendben a gyerekek ceruzái, köszi azt vettem észre...
Tornaórán kitalálják hogy ők fel vannak mentve.../atyavilág már elsőbe hogy megy a vaker.../

..és hab a tortán hog az egyik anyuka mindenáron feketelistát akart, kik a rossz gyerekek, kik miatt nem megy nyugodtan az óra, stb.
Én ezt sem szeretem. Pontosab tudom, hogy kik az elevenebbek, direkt így írom, szerintem nem rosszak, mert Réka mesél minden nap. Viszont elképzelni sem tudok egy olyan osztályt ahol nincs három-négy fiú akik nehezebben bírják a sulinak a szabályait.

Az más kérdés, hogy ha ez nekik elsőbe ennyi gondot okoz, mi lesz később....

Ákoméknál nincs harci helyzet, a múlt héten hallottam panaszt rá és barátjára, aki Réka csoporttársának-barátjának az öccse. Ő Misike.
Szóval mentem az oviba és azzal várt Piroska néni, hogy...
- Képzeljem, Misike ki akarta dobni a labdát az utcára, és Ákos segített neki.....
- Felmásztak az udvaron lévő favonatra.....
- Lökték a körhintát......

Ilyen főbenjáró bűneik vannak...:):):)
/ Nem zuhantam magamba:) /

Apropó suli, ovi, nemsokára itt a farsang. Az oviba, ugye a szokásos szerint együtt készülnek, és mindenki Cica lesz. Rékáék is azok voltak kiscsoportba.
Réka is kitalálta mi akar lenni a suliba, de a lelkemre kötötte hogy csakis házi készítésű lehet a jelmez, mert az nyerhet. Jogos! Így tegnap Tündivel beszaladtunk a városba anyagot venni, és haditervet készíteni...

Különben jól vagyunk, én kezdem unni ezt a havat, addig jó míg kocsiba ülök és nem botorkálok benne. Állítólag még jön hó. Nem akarok már havat, tavaszt szeretnék....

Fogorvosnál is jártam tegnap, mert a nagy szerelem miatt félbeszakadt eme projekt, na most megkaptam, mehetek csütörtökön is.Meg jövő héten, szóval két hét intenzíven, aztán nyárig nyugi.

4 megjegyzés:

Lindaanyu írta...

Webkamerás rendszerről annyit hogy sztem jó ötlet,de véleményem szerint pont azért van a tanár hogy vigyázzon és fegyelmezze a gyerekeket,szerintem ha egy tanár úgy lép fel a gyerekkel szemben hogy érezze,Ő diktálja a lépsét,ugyanakkor megbízható és lehet vele beszélni (nem szigorú csak fegyelmezett) akkor nincs akkora gond!persze ezt én gondolom... :)

Unokhugiméknál hallottam először erről hogy együtt mind ugyan annak öltöznek be farsangkor,amitöl engem kiráz a hideg,annak idején mindenki annak öltözött be aminek akart és jéé úgy is lehetett műsorszámot előadni,szóval ezt nagyon nem értem és nem tetszik,de nálunk a szülők hamar megváltoztatták az ovi akaratát mert a többségnek 85% nem tetszett ...

A fogorvost én is tervezem,mert már nagyon musz. de megvárom még az új lesz mert aki most van az ....

Pusza Nektek

Gabi írta...

Mi is szeretjük a havat,nade ennyit???
Gondolunk rád a fogorvos miatt!:s
Szkokán fiúk

Virág írta...

Hát, nálunk az ovival még nincs baj, de azt majd a suliban elmondom, hogy én nem fogok sem viselkedni, sem tanulni Juliska helyett...

Bogár és Gerti írta...

Suli ügyben a másik oldal vagyok :P úgyhogy nem mondok semmit, bár tény a fekete lista nem célravezető...
Szeretem a rossz gyerkőcöket, ha nem szemtelenednek el nagyon, bár egyre több a kezelhetetlen gyerek... ám oka van mindennek... és el lehet jutni hozzájuk, ha van rá idő, energia, türelem...
Puszi