Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2010. február 22., hétfő

Ezen a héten..

..Ákomka mehetett oviba, meggyógyult. Neekünk tele az orunk, köhögünk. Sőt, ma reggelre már Réka is köhög.Modjuk szerencse hogy nekik csütörtök-péntek síszünet van. Addig kéne kibírni.
Családunk új "taggal" bővült. István tegnap mosogatógéppel érkezett. Ez eddig nekem kimaradt, mostantól élvezem az előnyeit. / Bár hol volt eddig mindennap főzőcske /.

Ákomnak reggel fél órát könyörögtem hogy menjen oviba, majd amikor érte mentem félórát könyörögtem hogy induljon el.Volt bábszínház, jól érezte magát.
Nagyon készül a szülinapjára, mert be lett ígérve neki a Vidámpark, és ott az ő kedvence a vizimalom. Megnéztem neten, elvileg március 14.-én nyit.
Egyébként nagyon pasisodik, egyre kevesebb a hiszti.Tegnap rossz volt a részidőnk, de így is nyolckor már aludtak.

Réka viszont ugye a kiskamaszkorba, nem egyszerű na. Náluk ma meg holnap van nyílt nap a suliba. Ma megyünk Apjával. Mami! Holnap nem mész? Nyolctól kb 11-ig.

Mi pedig éljük a hétköznapok moraját, kissé megfázva, de boldogan.

1 megjegyzés:

sedith írta...

Na, akkor gyors gyógyulást nektek! Mi is (a nagyok) most kecmeregtünk ki a takonykórból!

A mosogatógép nagyon hálás, lassan 3 éve, hoyg élvezem családtagságát. :D De nem cserélném semmiért!