Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2010. február 1., hétfő

Hiszti..Hiszti???

Ákomka eddigi tapasztalataink szerint kemény a hisztibe. Persze eddig mindenki rohant őfelségét vigasztalni, nehogy kitörjön a balhé...

Tegnap MI nem rohantunk. Sőt, hagytuk fél órát oroszlánüvöltni a szobájába.
Végeredmény: 40 perc múlva egy vigyorgó gyerek somfordált ki a szobájából....
Megnéztem a szemét, tök száraz, könny sehol. Ennyit erről. Asszem ezentúl is következetes leszek-leszünk.

Réka is sokat változott egy hónap alatt. Egyre kevesebb a hisztije neki is.

De a legtöbbet én változtam, mások szerint is. Nyugodtabb vagyok én is.

István is szerzett meglepetést, átvariálta az üzleteket, hogy abszolút nem kelljen éjszaka mennie, tehát hozzánk igazította magát.
Rengeteg pozitív dolgot kapok, és végre nyugalom költözött hozzánk.
Sok teher lejött a vállamról amit eddig egyedül csináltam.
Jó így nagyon...

3 megjegyzés:

Lindaanyu írta...

Sziasztok!Na igen FŐ A KÖVETKEZETESSÉG-mondják rengetegen s vagy bejön vagy nem!De látom bejött!!! :)
Örülök hogy pozitív lett körülötted Minden!!Tényleg nagyon örülök!!

Puszi Nektek

Kormica írta...

Most találtam rátok. Jó nagyok vagytok már!

Gabi írta...

:)Anya is ezt szokta csinálni...megvárja,míg lecsillapodunk.
Szkokán fiúk