Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2010. szeptember 1., szerda

A Első nap a suliba, Első nap a tornacsarnokban....

Réka első napja Másodikban....

Réka edzésen...

két laza péda Réka másodikos matek könyvéből...



Ákomka UTE pályafutása első napján / második kísérlet, első egy éve volt


Végre elkezdődött a suli is ma. Ákom hétfő óta oviba jár. Edzése Rékának hétfőn volt először, és ahogy ott rohangált Ákom, megfogalmazódott haditerv. Bementem a tornacsarnokba, beszéltem az edzővel, és ma már Ákom tornacuccát is vittem magammal.:)
Egyszer már megpróbáltuk kb egy éve, akkor kijött Ákom tíz perc múlva. Na az igaz, hogy akkor nem Írisz néni tartotta az órát, mint most.Lényeg a lényeg, ma bírta teljesen jól, bevált, marad. Hétfő-szerda van edzés fél öttől fél hatig. Réka ötkor kezd, max addig a társalgóba átnézzük a leckét.
Igen, a házirend is változik itthon, úgy döntöttem szombatonként sehova se megyünk, Rékával tanulunk, lakást összerántjuk.
Vasárnap csavargunk.

Réka:
Jól érezte magát ma a suliba, minden ok volt. Megyünk edzésre, kiszáll a kocsiból, rám néz, és azt mondja:
"Anya! Ma csak nézni akarom az edzést!"
Én :" Kicsim, ehhez drága a benzin, úgy- hogy futás öltözni!" ( alig tudom visszafojtani a nevetést)

Este fél nyolckor hív a párom, ilyenkor csk tizenegy fele jön meg, kérdezi mi újság...
"Semmi különös.Rékának jó volt a suli, voltunk edzésen, hurrá Ákosnak is tetszik, a kutya biztos teniszezni akar, mert megevett egy fél teniszlabdát, a másikon épp az állatorvossal beszélek, siess haza!"

Majd este ha hazaért megkérdezem mit is akart mondani....:):):)

Nincsenek megjegyzések: