Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2010. szeptember 6., hétfő

Edzés és egyebek...

Ma ment másodszorra Ákom tornára, és bírta az egész órát. Réka balra el a másik szakosztályhoz, és végre volt egy órám ott gyerektelenül:) Közben néztem a foci edzést, mert a rossz idő miatt ők is átjöttek, bár egyre többet látom őket, szóval megkérdeztem az edzőt, másfél év múlva mehet Ákom erősíteni a lilákat:)

..és persze pár szó a következetlenségemről:
Szóval Rékának szerdán lesz a szülinapja és régóta mondogatja hogy törpenyuszit akar. Persze próbáltuk lebeszélni, és egy hete a Mamival örökbefogadtak az Állatkertbe egy mosómedvét. Szóval úgy tűnt Réka lemod a nyusziról, nem is mondta többet, de egyre többet kérdezi mikor megyünk a párom anyukájához, mert ott van az ő nyuszija, és Ákosé. Szóval anyai lelkem érzi, hogy csak miattunk mondott le a nyúlról, mert mi azt várjuk tőle.

Viszont ha anno a barátnőm fiának nyula is itt kötött ki, és élt vagy négy évet velünk, akkor nehogy már most bizonygassam, hogy nem kell. Nem akarok ebből státusz kérdést. Ma bemntem az új üzletemez közeli állatkereskedésbe, ahol anyukámnak is vettem a nyusziját hét éve, tehát tuti megbízható hely, és hirtelen felindulásból vettem egy törpenyulat. A nyúlketrecem még meg van, hajam már úgy is alig, a nyúl cak holnp jön haza, úgy is egész nap ott van dolgunk.
Végül is az előző rajtam maradt nyúl is jól elvolt.Mi is megvoltunk vele, aranyos volt. Vacsorának hívtam, persze sose lett hű a nevéhez.

Basszus, most csak magamat győzködöm.....

Mindegy, holnap érkezik nyúlbella, mert lány, nekem meg egy plusz feladat.
Hülyébb már úgy sem leszek...:)

Nincsenek megjegyzések: