Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2010. szeptember 10., péntek

Amikor egy kutya panaszkodik.....

Na! Ez nekik törpenyúl! EZ! Minimum egy dinó-nyúl keverék!



ÁÁÁÁ kész vagyok, hogy egy szülinap miatt itt megbolondul a világ.Kutyavilág ez.
Egyik nap békésen szendergek helyemen, erre a gazdi, meg ez a már majdnem gazdi / egyébként bírom a fazont, szót fogadok neki a sétánál, és hetente egyszer minimum leesik egy csülökcsont/
szóval hazaállítanak egy kalitkával /esküszöm láttam már valahol, asszem ebben az életemben egy másik lakásba../ szóval meg egy dobozzal, benne ezzel a szörnnyel.Még hogy törpenyúl...
Azért bevadultam rendesen, még a szemem is úgy csillogott mint Vuknak.
Azóta készenléti kutyaőrséget játszom ám.
A felnőttek "nyuszmusszoznak", a gyerekek is.Nyusszmusszoznék én is...
A neve is úgy lett, hogy ez a majdnem gazdi azt mondta a gazdinak, hogy "vadasan jó lesz?"
Így lett Vadaska. De csak amíg nyitva nem felejtik az ajtót. Nekem jó lesz, így simán a'la natur.
Egyik nap is beoldalaztam, tettem a süketet amikor rám szóltak, se sajna a ketrecébe volt.

Amúgy egyébként minden rendben minálunk, ezek jönnek-mennek / sosem felejtik becsukni az ajtót:(:(:( /
Rékának szinte mindennap szülinapja van, holnap is. Sőt, rémálmom volt szerintem, valami gyerekzsúr c szót hallottam. Húúú attól pedig én nagyon kivagyok. Remélem csak álmodtam....

Bár, ki tudja.....

Shadow

Nincsenek megjegyzések: