Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2010. január 29., péntek

Megtört a jég.....

Szánkó ügyben. 2010.01.28.-án, 3 évesen és 10 hónaposan lecsúsztam többször, sokszorr, a dombról és még vissza is húztam a szánkót. Lehet hogy sok időbe telt, de aszem így majdenm márciusra megszerettem a szánkózást!:)


Felhúztam a szánkót.....


Én is csodálkoztam, Ákomnak mennyire bejön a dolog, hiszen sosem volt kedve eddig.
Amúgy csendesen telt a hét, melóval, sulival, ovival.
Tegnap vizsgáztattam, reggel így István vitte a gyerekeket, de nem volt neki mély víz. Ahogy sejtettem, simán ment minden.

Este a vizsgával teli napot levezettük egy VIP mozizásssal, nem bántuk meg hogy a Báthoryról néztük meg a filmet.

Ma pedig szakad a hó, mentünk volna két napra a hegyekbe síelés és szánkózás gyanánt, / nem röhögni, majd megtanulok én is../ De minden szálloda foglalt, így kiegyezünk egy Aquaworld-del.

Apjukkal hétfőn és szerdán voltak, ott is rendbe ment minden.

Asszem szerencsés vagyok.....

Nincsenek megjegyzések: