Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2010. január 19., kedd

Közkívánatra még......

Mit írhatnék még? Nem igazából találok erre szavakat. Edithnek annyit hogy nem volt vakmerőség, mert a gyerekek Apjával már nagyon véges volt a dolog. Talán azt amit érzek, amit mondtam a Gyulának is, hogy ami neked nem kell, az kell másnak.
És valóban jó lenne visszatekerni az időt, de nem tudjuk. Együtt tudunk élni vele, ennyi.
A gyerekeket maximálisan elfogadja. Az Anyukájánál kétszer voltunk, nagyon jól érezték magukat a gyerekek. Nekem egy kicsit olyan ott mintha már jártam volna ott,pedig nem.
Most csak egyszerűen olyan mintha a másik felemmel élnék. Kerek minden.
Amire annyi vágytam az most itt van. Néha félek hogy felébredek. Aztán rájövök hogy valóság. Vagy odajön és átölel, mert tudja mi jár a fejembe. Ettől jó. Sokat beszélgetünk, de nem kell beszélnünk ahhoz, hogy megértsük egymást.

Kérdés van még? :)

4 megjegyzés:

JuditAu írta...

Mikor lesz közös baba? :))))

Ha ennyire megérkezettnek érzed magad Vele, akkor egészen biztosan jól döntöttél...

Sok boldogságot! Van még rá egy 50-60 évetek... :)))

Noémi, Kristóf és Ildikó írta...

Rég nem voltunk és visszaolvasva sokminden történt veletek. Új év, új kezdetek! Sajnáljuk a régit, olyan szempontból, hogy mindig szomorúsággal tölt el, ha egy család felbomlik, de ugyanakkor örvendünk, hogyha igy jobb nektek. Tiszta szivből kivánjuk, hogy minden számitásotok teljesüljön, és habár azt a bizonyos 10 évet nem lehet bepótolni, annál jobban és boldogabban teljenek az elkövetkező évek...mindhalálig :)
Puszi Noémi, Kristóf és Ildikó

Noémi, Kristóf és Ildikó írta...

meghivót tudjátok hova kell küldeni részünkre is
Pusz Ildikó

Bogár és Gerti írta...

Nem mondom, hogy nem esett le az állam :O
Annak örülök, hogy boldog vagy és a gyerkőcök is. :)
Irigylem a tiszta gondolkodásodat, s a cselekvésedet. Én hány de hány évig rágtam magam... de sosem hoztam könnyen döntést, érezzek bármit is.
Nagyon többet reagálni nem.. megdöbbentem :) Hisz mindig feltételezem, hogy mindenkinek szuper az élete, csak az enyém nem :) De veled mostmár tényleg ez van :) Örülök :)
Puszi