Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. november 15., vasárnap

Hétvége

Tegnap (szombaton) zsúrra voltunk hivatalosak, nem is közel. Tényleg szép nagy ház volt, de mindössze 16 fok volt. Így ma tüszögünk:@
Amúgy a gyerekek jól érezték magukat.
Utána meglátogattuk a Mamit, és Ákost ott is hagytuk.
Ma reggel pedig cukiba reggeliztünk, aztán szinkronvezettünk Patrikékkal a Ligetig. Ők a ZOO-ba mentek, mi pedig 3D-s moziba. Itt jegyezném meg, hogy klassz volt a Karácsonyi ének c. film, de 14 alatt nem ajánanám.
Viszont közhírre tétekik hogy Nov 19-től új Thomas film megy a mozikba, és persze 3D-s verzióba is:)
Aztán hazajöttünk majd felvettük Ákomot és mentünk a Keresztékhez. Kicsit sopánkodtam az épp aktuális egü problémámon, kicsit szundíztam míg a barátosném halkan lefürdette az én gyerekekimet is.:)
Mire felkeltem a kávém is kész volt. Igen, szeretik ott lenni ez nem is kérdés. Valahogy gondolatolvasó ez a Csilla.

Nemrég értünk haza, volt egy gyors vacsi, nemsokára alvás.
A heti fájdalmam pedig a Danubius rádió megszűnése:(:(:(:(:(

3 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

Szép hétvégétek volt,mi is sokat buliztunk.;)

Krisz,én is megrendeltem ugyanazt a védőoltást,amit Ti is felvetetek,mert nálunk ezt a fajtát csak receptre vehetem meg.
Szerinted,a két lánynak is vegyek? Maja csak 16 hónapos,Mia most múlt 3 éves..?:o

Puszi!

Gabi írta...

Csajos mozizás volt?Kell is az!:)
A rádió megszűnése miatt én is morci vagyok.:(
Szkokán fiúk

Bogár és Gerti írta...

Ennek a hírnek tuti sokan ujjongva örülnek :)
Puszi