Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. november 13., péntek

Heti össz.

A hétfő, kedd az csak úgy elslattyogott, rengeteget esett az eső, így nem igazán tudtunk mit csinálni délután. Illetve kedd délután játszóházba mentünk, nem voltunk már ezer éve.

Szerdán nyílt nap volt a suliba, eljöttek az Óvónénik is.
Mindenkinek nagyon tetszett Réka Tanítónénije.


Szerda délután cukrászdáztunk Patrikékkal, bár Ákomot frusztrálta az indulás.
Csütörtökön délután Ábelék jöttek át.

Pénteken pedig Ákom egyik csoporttársáékhoz mentünk akinek a tesója egyidős a Rékával.Persze lány. Így végre láthattam hogy is megy ez másoknál ahol három és fél éves a fiú, és a lány hét.
Pontosan ugyanúgy. Ugyanazokon veszekednek, a kicsi pont úgy rombolna.
Mindenesetre nagyon jól éreztük magunkat, folyt.köv.

Ma pedig Réka osztálytársának lesz bulija délután.

Az óvodába egyébként minden rendben, Ákom megfertőzte a gyerekeket a gomba mániájával, így az óvónők gyárthatták a papírgombákat:)
Rékát az suliba mindkét tanítónéni megdícsérte, mit mondjak jó érzés nagyon.

Mi dolgozgatunk, szóval hamar elment ez a hét.

1 megjegyzés:

Melcsi/JázminVilmó írta...

Patrikék a MillaPatrik páros? Régen olvastam őket, sajnálom, hogy nem kaptam meghívót, velük készültem a kétkisgyerekes üzemmódra, akkortájt lettem várandós Vilmóval.:) Remélem, jól vannak...