Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2010. március 12., péntek

Március 15. / Valamint variációk egy témára....

Ákom ünneplőben......



Volt idén is kard, vers....Ákomnak tetszett azt mondta.

A variációk c. téma pedig mi másról szólhatna mint az iskoláról.
Réka napközis tanító nénijét sosem szívleltem, de ez a hét betette a kaput.
Három napja sírva, hisztizve hozom el a suliból. Hajni néni nagyon nem jön be neki.
Nem kényeskedésről van szó, ismerem a gyereket.Baromira ki van bukva, és este hétig kell vigasztalni.
A tegnap pedig egy külön show volt. Megyek a gyerekért, keresem, a 3.b-be volt. A zene üvölt, sebaj. Átmegyünk az osztályába, ott pedig tv-t néznek.
Én lennék konzervatív???
Valamint ami nagyon nem tetszik, bár lehet hogy ez máshol is így van, bárki szó nélkül elhozhatja a gyereket. Egy hónapja küldtem el az alkalmazottamat a gyerkért, senki nem kérdezett egy szót sem. A párom is ment már érte, sosem látták előtte, semmi gond nélkül hozta ki.
Asszem befejeztük a napközit, nehezítvén eddig sem egyszerű életünket.

Vasárnap ünnepeljük Ákom szülinapját. Vonatos torta lesz, azt szeretett volna. Itt heyesbítenék, félreértés elkerülése végett, a tegnapi tortát nem én csináltam.

Szép hétvégét mindenkinek!

2 megjegyzés:

Loihi írta...

Isten éltesse Ákomot! Mi is szülinapozunk vasárnap. :-)
A torta látom a Czinielből volt. Nyami. :-)

Picc írta...

Boldog szülinapot a nagyfiúnak!